Andere ouders vertellen

Benieuwd waarom de ouders voor onze school gekozen hebben? Hieronder laten we enkele ouders aan het woord:

"De school heeft ons warm verwelkomd, met een toegewijd team dat echt betrokken is bij de ontwikkeling van de kinderen. De lessen zijn boeiend en interactief, met veel aandacht voor de sociaal-emotionele ontwikkeling. Wat ons ook erg aanspreekt, is de nadruk op groen en de buitenruimtes. Zo is de speelplaats een waar paradijs voor de kleintjes met een duin, een wilgenhut en een apenparcours.  Onze dochter speelt hier maximaal buiten en geniet er enorm van.

Bovendien voelen we ons gehoord op deze school. De juffen (en meesters) zijn echt betrokken en staan altijd open voor onze vragen en opmerkingen. De schoolomgeving is veilig en stimulerend, waardoor onze dochter elke dag vol enthousiasme naar school gaat.

Kortom, we zijn ontzettend blij dat we voor de Einsteinschool gekozen hebben. Het is een plek waar onze dochter zich thuis voelt en we kijken uit naar haar verdere groei binnen deze geweldige school."

"Campus Einstein is voor ons de ideale school, de kinderen zijn er graag en voelen zich er thuis. Het dynamisch schoolteam heeft oog voor het welbevinden en de betrokkenheid van onze kinderen. Er wordt gepaste zorg voorzien voor kinderen die hoogbegaafd zijn en er is een zorgjuf die extra ondersteuning biedt aan kinderen die dit nodig hebben.

Bij onze keuze was het ook belangrijk dat er zowel voor de kleuters als voor de kinderen van het lager onderwijs een ruime groene speelplaats aanwezig was met een rijk aanbod aan speeltoestellen.
Campus Einstein kiest er ook voor om dicht bij de ouders te staan wat heel belangrijk is voor ons.

De school voorziet een eigen voor- en naschoolse opvang, de kinderen dienen zich hiervoor niet te verplaatsen met de bus."

"Wat voor ons als ouders zo een goed gevoel gaf was dat de kleuters een aparte speelplaats hebben dan de kinderen van het lager.
Zo moeten ze niet tussen de groten spelen. Daarnaast informeren de leerkrachten ons goed over de ontwikkeling van onze kinderen. Ons kindjes gaan heel graag naar school en wij brengen hun met een gerust hart. Wij zijn blij de weg naar jullie school gevonden te hebben."