Ouderraad

Welkom bij de Ouderraad van campus Einstein

Over de ouderraad

De ouderraad is een enthousiaste groep ouders die zich inzet voor het welzijn en de ontwikkeling van onze kinderen. Samen met de school streven we ernaar een positieve bijdrage te leveren aan het schoolleven en een brug te slaan tussen ouders, leraren en de directie.

Onze doelen

• Betrokkenheid: Wij streven ernaar de betrokkenheid van ouders bij de school te vergroten door middel van verschillende activiteiten en evenementen.
  • Ondersteuning: De ouderraad biedt ondersteuning aan de school bij het organiseren van diverse activiteiten, zoals de kinderfuif, BBQ, yogalessen voor ouders, excursies en andere evenementen.
  • Communicatie: We bevorderen open communicatie tussen ouders, leraren en de schoolleiding om een gezonde samenwerking te waarborgen.

Hoe kan je helpen?

De ouderraad is altijd op zoek naar enthousiaste ouders die hun tijd en talenten willen inzetten om onze doelen te bereiken. Of het nu gaat om het helpen bij evenementen, ideeën aandragen of deelnemen aan vergaderingen, elke vorm van betrokkenheid wordt gewaardeerd.

Contact

Heb je vragen, suggesties of wil je graag deelnemen aan de ouderraad? Neem gerust contact met ons op via ouderraad.einstein@sgimpact.be of spreek een van de leden aan op school.

Samen bouwen we aan een positieve en ondersteunende gemeenschap voor onze kinderen!

Onze leden:

• Wannes Huyben