vijfde leerjaar lagere school Bredene Vosseslag De Haan Wenduine
Juf Sarah

5de leerjaar

Juf Sarah

In het vijfde leerjaar gaan we samen op ontdekkingstocht door de betoverende wereld van Frans, wiskunde en taal. Ja, uitdagingen liggen op de loer, maar we bouwen ook een rotsvaste basis voor die grote stap naar het middelbaar. Of we nu op sport- of bosklassen gaan, we zijn altijd klaar om nieuwe horizonten te verkennen.

We ontketenen jouw creatieve superkrachten, met een spotlight op alle coole dingen die met het muzische te maken hebben. Tijdens wereldoriëntatie ontdekken we de wereld om ons heen. Bij ons geniet elke leerling van beweegvriendelijk onderwijs met statafels en Deskbikes, want we weten dat een beetje beweging goed is voor de geest én het lichaam!

En hey, wie houdt er niet van een beetje technologie? Daarom hebben we voor iedereen een Chromebook klaarstaan, zodat je in het vijfde leerjaar alvast kunt chillen terwijl je met e-mails, documenten en presentaties jongleert als een pro.

Maar wacht, er is meer! We geven onze leerlingen ook de superkracht van zelfregulerend leren mee. Dat betekent dat ze leren hoe ze hun eigen leerproces kunnen aansturen en organiseren. Zo groeien ze niet alleen uit tot toffe leerlingen, maar ook tot zelfbewuste en zelfverzekerde individuen. Dus kom erbij en laat ons samen een onvergetelijke reis maken door het vijfde leerjaar! 🚀