Voor en naschoolse opvang

opvang basisschool Einstein De Haan

Bom dia!

Welkom in opvang 'Tucano'

Einstein was niet alleen een nieuwsgierige wetenschapper. Hij ontdekte ook graag de wereld. In Brazilië is hij wellicht niet tot in het regenwoud geraakt, maar we zijn er zeker van dat dit op zijn bucket-list stond.

In onze opvang 'Tucano' - Brazilliaans voor Toekan - neemt juf Daniëlle je mee in de Braziliaanse cultuur. Juf Danielle, zelf Braziliaanse, voorziet aangename activiteiten waar de kinderen aan kunnen deelnemen. Zo leer je er een woordje Braziliaans-Portugees, ontdek je dieren die in het Amazonewoud leven en nog veel meer. Geen zin in een Brazilliaans avontuur? Geen probleem er zijn ook andere activiteiten voor wie liever wil tekenen, puzzelen of lezen.

In de avondopvang verwelkomt meester Ronny jou graag. Meester Ronny houdt van gezelschapsspelletjes spelen en van de buitenlucht. Veel speelplezier gegarandeerd dus.

até breve! - Tot binnenkort!

ontdekkend leren in de opvang

Wanneer kan je er terecht?

Juf Danielle ontvangt je voor de school. Meester Ronny verwelkomt je graag in de avond:

‘ s morgens:
Van 07.30u tot 08.30u.

’s avonds:
Van 16.00u tot 17.30u.
Op vrijdag startend vanaf 15.25u.

Op woensdagnamiddag:
Van 11.30u tot 12.30u. Heb je toch nog opvang nodig op woensdagnamiddag? Dan kan je gebruik maken van buitenschoolse opvang 'De Mallemolen'.

De kinderen worden door de gemeente opgehaald en naar De Mallemolen gebracht. Je kan dan in De Mallemolen jouw kinderen gaan afhalen. Let op, als je hier gebruik van wil maken, moet je wel je kind inschrijven in De Mallemolen.

Quanto custa?

En wat kost dat?

Je betaalt €0,85 per begonnen half uur per kind. Dit zijn dezelfde tarieven als in de Mallemolen.

Als de opvanguren verstreken zijn, geldt een tarief van €2 per begonnen half uur.

De facturatie van de opvang gebeurt na iedere maand, samen met de afrekening van de maaltijden.
Je kan de aanwezigheid van uw kind volgen op de aanwezigheidsfiche die door juf Danielle en meester Ronny bijgehouden wordt.